Archive for November 5, 2011

My Super Hero

Posted: November 5, 2011 in Uncategorized

i

Ini gambar masa Raya Aidilfitri lepas. Masa ni Abah masih boleh bangun duduk, berak pun atas kerusi khas.

Pejam celik, dah 3 bulan lebih Abah dalam wad. 3 bulan itu satu tempoh yang sangat lama.. Sekarang Abah dah tak boleh bangun, terlantar atas katil, nak gerakkan badan pun tak berupaya. Makan pun takmau, berak pun tak sedar, tengok-tengok dah penuh katil.

 

Abah, kami anak-anak sayang sangat kat Abah. Walau macam mana pun keadaan Abah, kami tetap ada dengan Abah. Kami tak mampu nak balas jasa Abah. Maafkan kami Abah, kami banyak buat salah dengan Abah. Kami banyak lawan cakap Abah.  Terima kasih Abah, terima kasih sangat-sangat kerana membesarkan kami. Kami tak mampu buat apa sekarang, hanya doa dari kami sentiasa bersama Abah.

 

Abah, semoga cepat sembuh.