Biodata Saya

  • Nama                                  : Amir Hakimi Danial Asparagus ( bukan nama sebenar)
  • Asal                                     : Pendang, Kedah . serius weh pendang maju gila
  • Umur                                  : Always 17..
  • Pendidikan                       : Sekarang, Yamaguchi University
  • Makanan Kegemaran   : Banyak tak tersenarai beb
  • Minuman Kegemaran  : Tea Ais
  • Subjek Kegemaran        : Ekonomi Rumah Tangga
  • Cikgu Kegemaran           : Cikgu yang tak cubit perut murid-murid
  • Cita-cita                             : Merosakkan anak bangsa Menjadi seorang anak yang berjasa
  • Hobi                                    : Bermain polis sentri dengan rakan sebilik
  • Moto Hidup                     : Hidup mesti berak
Advertisements
Comments
  1. dluvly says:

    nice blog..best..

  2. amir5656 says:

    thanks
    sila la melawat lagi ya
    ;p

  3. Baya says:

    Blog yang best. Lwk. Saya org Jitra. Satu negeri la kita!!!Tahniah.

  4. amir5656 says:

    laa senegeri la kita
    haha.
    thanks,rajin2 lawat la lagi

  5. Baya says:

    Sory menyemak jap kat sini. Tp, saya rasa cikgu Kedah ni memng suka cubit perut pelajar. Saya pun pernah kena cubit perut wktu darjah satu kat Sek.Keb. Jitra I dulu. Cikgu BI. Sakit..Maaf la cikgu2 kEDAH.. if stumble upon this blog.

  6. amir5656 says:

    haha..ya ka cmtu..
    kesian
    tapi takpa la,sbb kena cubit tu la kita jadi insan yg berguna kan (tetiba skema)
    hehe

  7. nor says:

    indeed a nice one … spontaneous … easy reading too

    take care there …

    salam …

  8. amir5656 says:

    nor
    thanks
    take care too

  9. Baya says:

    Ye la..Klu x kerana cikgu tu dan cikgu2 lain, confirm x masuk universiti(Belagak pandai la pulak). Jdi marilah kita meneruskan tradisi cubit-mncubit ini utk jadi insan yang berguna. Maaf. Saya cuma suka sembng di sini mungkin kita ada penglaman yang sama ngn satu negeri kut. Sebenarnya, ramai ja ada penglamn mcm ni.Cuma drg x berani buat pendedahn berani mati ja..hahaha

  10. fara says:

    salam.. hahahahahaha (izinkan aku gelak..XD) ahhaha. siyes blog ko best~!! lawak x hengat!! XD. waaa besnye ko duk jepon.. aku nk sgt p sana jmpe buah hati aku..muahahah XDD

  11. amir5656 says:

    fara
    erk,fara fauzana ka ni?
    haha
    thanks,melawat la lagi
    perghh dah ada balak kat jepun..
    bagus2

  12. fara says:

    ahahahaha tensaii!!! mne ko tw aku fara fauzana?? bgus2..XDD
    tu la pasal..balak org jpon doe.. XDD

    emm ak nk follow ko, tpi ko wordpress, aku blogspot..so xley la follow *insert muzik sedih*.

  13. amir5656 says:

    wahh hepi aa aku fara fauzana lawat blog aku
    kekeke

    ala,tale folo ke..selalu2 la jenguk mai sini..
    free ja aku caj
    hehe

  14. fara says:

    ahahah mekasih no jmput aku.free of charge lgi. tapi kalo ko kasik rm 100 mau je aku jenguk hari2.ahahah. jodan2.

    wei, lpe lak.. salam sati malaysia.yoroshiku onegaishimasu!! *bow* XD

  15. amir5656 says:

    haha pandai kau jodan ya.
    mana blaja nihonggo ni?
    tahu la balak org jepun.

    yoroshiku m(. .)m

  16. fara says:

    well, balak org jepon bese la~ hehe
    aku xpndai la b.jpon.. ajo la aku!! jelesnye kat ko n students m’sia yg g jpon!!! urayamashiii~~!!

  17. aLy says:

    pendang maju sgt eh skrg?
    okeh nti nak mai sana la
    ngehehehe

  18. amir5656 says:

    oh tersangat la maju sampai jam setiap hari

    hehe

  19. aLy says:

    whoa! bley jem lak ye
    btul2 maju tu
    ni yg kenfius nak pi pendang ke x
    sbb jem!
    :p

  20. iela says:

    best2….suka bila bca….hebat sensei nih…hehehehe

  21. bainun says:

    always 17 ye… kehkehkeh xD

  22. budi says:

    Salam bro, masih di U Yamaguchi?

  23. Nina says:

    terima kasih sebab biodata awak jadi panduan untuk saya. 🙂

  24. sue says:

    Hidup mesti berak!

  25. mukaburuk90 says:

    “nama saya amet bukan fahrin ahmad”

    tapi mcm fahrin ahmad…kut..huhu

    btw, salam perkenalan…

  26. Paul says:

    Ye la..Klu x kerana cikgu tu dan cikgu2 lain, confirm x masuk universiti(Belagak pandai la pulak). Jdi marilah kita meneruskan tradisi cubit-mncubit ini utk jadi insan yang berguna. Maaf. Saya cuma suka sembng di sini mungkin kita ada penglaman yang sama ngn satu negeri kut. Sebenarnya, ramai ja ada penglamn mcm ni.Cuma drg x berani buat pendedahn berani mati ja..hahaha
    +1

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s